تبلیغات شما اینجا قیمت سرور قیمت گوشی قیمت موبایل قیمت لپ تاپ قیمت لب تاب قیمت مودم قیمت لپ تاپ ایسوس قیمت لپ تاپ لنوو قیمت ویدئو پروژکتور قیمت سوئیچ شبکه لپ تاپ قیمت یو پی اس قیمت پرینتر قیمت دوربین مداربسته قیمت پرینترهای اچ پی قیمت گوشی موبایل قیمت آیفون قیمت گوشی موبایل سامسونگ قیمت گوشی موبایل هواوی قیمت گوشی موبایل ال جی قیمت دستگاه حضور و غیاب قیمت گوشی موبایل اچ تی سی قیمت صندوق فروشگاهی قیمت پاوربانک قیمت گوشی سامسونگ قیمت هارد اکسترنال قیمت هارد اس اس دی قیمت فلش مموری قیمت باتری لپ تاپ قیمت گوشی افزایش فالوور اینستاگرام خرید فیلم و سریال
بستن تبلیغات [X]
 غلط رایج در بازاریابی محتوا و راهکارهایی برای اصلاح آن ها

نزدیک 80 درصد از مدیران ارشد بازاریابی عالم , بازاریابی محتوا را آینده بازاریابی میدانند و این نشانه خوبی است از پرورش روز افزون اهمیت بازاریابی محتوا .
در ایران هم اکثر کسب و امور , در حالا درک کردن به اهمیت بازاریابی محتوا هستند و میدانند که بخش اعظمی از شرایط ها و فرصت ها را می بضاعت و توان بوسیله آن بدست آورد .
بک لینک اما چگونه می‌توانید از تاثیرگذاری راهکار های خود در این باره مطمئن شوید؟
اگرچه برای اتخاذ سیاست های درست بازاریابی محتوا راه مالامال پیچ و خمی را پیش رو دارید اما دیگر وقت آن رسیده تا با حذف مشکلات رایج در این زمینه اقبال دستیابی به هدف ها خویش را ارتقا دهید . پس بدین نکات اعتنا فرمایید :
1 - استراتژی نامشخص و نانوشته برای بازاریابی محتوا

پژوهش ها صورت گرفته در جهان حاکی از آن است که اکثر وقت ها شرکت هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند , راهکار مشخص و معلوم و مستندی برای آن ندارند . و صرفا 35 % از آن ها سیاست های بازاریابی محتوای خود را می نویسند و همین امر منجر می شود تا در مورد هدف ها طرح ریزی شده و گزینه توقع خود طرحی پر‌نور داشته باشند .

استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی

مستند سازی راهکار خویش را با یادداشت نمودن راهکار فعلی و تهیه و تنظیم برنامه روزمره و هفتگی آغاز کنید .
محتوای فعلی و استراتژی بازاریابی محتوا را با براساس استراتژی حساس کسب و کار و بازار هدف , آنالیز فرمایید و باز‌بینی های حتمی را انجام دهید .
استراتژی بازاریابی محتوا را مسلما با افراد و بخش های متعدد کسب و کار خود به اشتراک بگذارید و ایده ها آنان را جویا شوید . فراموش نکنید که همگی عمل ها در یک کسب و کار می بایست همسو و به سوی وصال به هدف ها و دیده اندازهای مشترک باشند .
گشوده هم بر نوشتن و مستندسازی تأکید میکنیم . تالیف و مستند نمودن استراتژی بازاریابی محتوا نوعی تعهد است که به شما یاری می کند تا در کوتاه بازه زمانی و بلند مقطع بر روی اهداف خود متمرکز باشید , درک بهتری از محتوای تولیدی خود داشته باشید و بتوانید اثربخشی آنان‌را به درستی رصد نمایید .

2 - محتوای بی هدف

احتمالا بازاریابی محتوا اصطلاح رایجی باشد ولی با این وجود تمامی افراد محتوای خویش را با هدفی از قبلی رقم خورده تولید نمیکنند . خواسته و هدف شما از ایجاد محتوا چیست؟ معرفی محصولات و خدمات؟ جذب مخاطب و مشتریان جدید؟ برندسازی و غیره . و آیا برنامه ای دارید که محتوای ایجاد شده بتواند مخاطب را مجاب نموده و تصمیمات بعدی او را تحت تأثیر قرار دهد؟

راهکار

مطالب محتوایی شما می‌توانند اهداف زیادی را دنبال نمایند البته دستکم بایستی یک انگیزه مشخص در سمت استراتژی مشخص و معلوم شده در نکته 1 را پوشش دهند .
جالب است بدانید که 84 درصد از بازاریابان , «برندسازی» را مهم ترین هدف بازاریابی محتوا میدانند .

3 - برای محتوای خویش وقت کافی صرف نکرده اید

اکثری از بازاریابان معمولاً بر روی جنبه های مختلف بازاریابی محتوا و برجسته سازی این جنبه ها متمرکز نمی‌شوند و به قدر کافی برای آن وقت نمی گذارند . اما اگر محتوایی نتواند نظر مخاطبان را جلب نماید و با استقبال روبرو نشود , چگونه میتواند شما‌را به اهدافتان برساند؟ استقبال مخاطبان را از ترازو شرکت کردن آنها در دعوا ها , افزایش تعداد مخاطبان , تعداد کلیک ها و . . . می توان دریافت .

پرداختن به جزئیات محتوا نیاز به صرف وقت کافی دارااست . البته میزان عصر موردنیاز برای هر محتوا به طول محتوا , انگیزه آن و امکان جایگزینی سایر هدف ها در آن , مربوط است .

راهکار

بر روی کیفیت محتوا متمرکز شوید و کارایی فرمائید محتوای ایجاد شده , برای مخاطب آن قدر دیدنی باشد که بتواند شما‌را به اهدافی که تعیین کرده اید برساند .

مثلا در هنگام ساخت یک محتوای متنی , بایستی مورد ها پایین را مورد علاقه داشته باشید :

خطاهای دستوری نوشته را برطرف نموده اید؟
ساختار بندی آن به چه شکل است؟
از تصاویر دارای ارتباط و جالب به کارگیری نموده اید؟

آیا این محتوا با انگیزه تعیین شده هماهنگ است؟
آیا این محتوا میتواند مخاطب را به انجام فعالیت دلخواه شما ترغیب کند؟
آیا موضوع محتوا برای مخاطبان شما دلخواه است؟
آیا در‌این محتوا جنبه های جذابی هست که بتواند اعتنا مخاطبان را جلب نماید؟

4 - در نظرنگرفتن سئو

سئو فرآیندی است که طی آن کیفیت تارنما و محتوای شما نیز برای کاربران و نیز برای موتورهای جستجو افزایش می‌یابد . در حالتی که موتورهای کاوش نتوانند محتوای شمارا بخوبی پیدا نمایند و برای جستجوگران در درجه های بالاتری اکران دهند , پس



:: برچسب ها : سئو , خرید بک لینک ,
ن : Greer Broch
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)