تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 افزایش فالوور اینستاگرام طراحی فروشگاه اینترنتی متخصص پوست دانلود آهنگ جدید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
9 غلط مرسوم در بازاریابی محتوا و راهکارهایی برای اصلاح آنها

آیا می دانید پست هایی که حاوی دست کم یک تصویر می‌باشند از حیث سئو بهتر فعالیت می کنند؟ عکس و کلیپ این روزها به یک کدام از بخش های اصلی استراتژی بازاریابی محتوا تبدیل شده‌است . اگر چه محتوای دیداری هنوز نیز به عنوان مکملی برای محتوای متنی مسئله استفاده قرار می‌گیرد ولی استفاده از آن می تواند توجه مخاطب را جلب نموده و تاثیر گذاری محتوا را افزایش دهد .

خرید بک لینک طبیعی استراتژی

برای هر مطلبی که در وبسایت منتشر می‌کنید , دست‌کم یک عکس دلخواه بزنید . در‌صورتی‌که خودتان عکس ذی‌ربط را ندارید می‌توانید با سود از جستجوی عکس گوگل عکس های دارای ربط را کاوش کرده و سود فرمائید .
اینفوگرافی را فراموش نکنید . در یک اینفوگرافی ساده می توانید داده ها مفیدی را به سرعت و یاروهمدم با جذابیت به مخاطب منتقل کنید .
حتما تهیه و تنظیم ویدیو را در دستور کار خویش قرار دهید . امروزه با گوشی های هوشمند و نرم افزارهای ساده می بضاعت و توان براحتی کلیپ ساخت و در تارنما و شبکه های مردمی منتشر کرد .


9 - اهمیت ندادن به پخش و توزیع محتوا

راحت ترین راهی که می توانید با آن استراتژی خویش را به شکست بکشانید این است که پخش و توزیع محتوا را نادیده یا این که دست‌کم بگیرید . در حالتی که محتوای شما لا‌به‌لا مردم پخش نشود , مخاطبان چطور می‌توانند آن را ببینند؟

خوبتر است برای پخش و تکثیر محتواهایی که مهجور باقیمانده و مورد استقبال قرار نگرفته اند فکری بکنید . این کار مسلما در رسیدن به اهدافتان به شما امداد می کند .

استراتژی

خط مش های متعدد انتشار و پخش محتوا را نظارت و آزمون نمائید . کارایی خویش را به اشکال رسانه های ذیل تقسیم کنید :

رسانه های مبلغی ; که می بایست برای پخش اطلاع رسانی یا این که محتوای خود به آنها هزینه پرداخت فرمایید . نظیر رپورتاژ آگهی در بلاگ های معتبر دارای ربط و یا در همین کانال های تلگرامی و . . . و یا چه بسا نتایج مبلغی جستجوی گوگل
رسانه هایی که متعلق به خودتان است ; مثل سایت و شبکه و پیج خودتان در تلگرام و اینستاگرام و غیره
رسانه هایی که متعلق به دیگران است اما بدون هزینه می باشند ; نظیر شبکه های اجتماعی دوستان خوب و همکاران و از تمامی حساس تر و مؤثرتر مشتریان که در واقع به عبارتی تبلیغ دهن به دهان است و بیشترین فایده را برای شما خواهد داشت . همینطور انجمن ها و مجموعه ها . در این مورد روی وب سایت ها و رسانه هایی که تولیدها و سرویس ها شمارا انتقاد و باز‌بینی می کنند نیز می‌توانید حساب فرمائید .

کلیه این بخشها اهمیت یکسانی دارا‌هستند و برقراری تعادل دربین این سه بخش می‌تواند بخت توفیق شما‌را به حداکثر ممکن افزایش دهد .

در پایان این مبحث به‌این نکات هم دقت فرمائید :

مطلقا نباید از همگی پلتفورم های رسانه ای برای بازاریابی محتوا استفاده نمائید و مثلا هم زمان در سایت و فیسبوک و اینستاگرام و توییتر و تلگرام و غیره وقت و انرژی بگذارید . بهتر است با محاسبه مخاطبان و قالب هریک از این رسانه ها , مواقعی را که برای مورد و محتوای شما دلخواه خیس است انتخاب فرمایید . جایی که بهتر در معرض رویت کرد مخاطبان هدفتان قرار میگیرید .
نکته مهم دیگر اینکه یک بار پخش کردن محتوا کفایت نمیکند و بایستی اشاعه و تبلیغ آن را بارها و بارها تکرار نمائید .

همان گونه که دیدید بازاریابی محتوا ترکیبی است از ساخت محتوا , پخش مناسب محتوا , تعامل با مخاطبان و آزمودن و باز‌بینی جنبه های مختلف آن . چنانچه می پندارید تمامی این موارد را پشت راز گذاشته اید پس دیگر وقت آن رسیده که در استراتژی خویش , یک قدم جلوتر بگذارید . امید‌است‌ این مطلب برای شما موءثر بوده باشد و از آن‌ها برای رشد و بسط کسب و کار خود در عمل نیز استفاده نمایید .



:: برچسب ها : سئو , خرید بک لینک ,
ن : Greer Broch
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)