تبلیغات شما اینجا چت روم تبلیغات در گوگل پنل پیامکی - پنل اس ام اس - مدیانا اس ام اس
بستن تبلیغات [X]
9 غلط مرسوم در بازاریابی محتوا و راهکارهایی برای اصلاح آنها

آیا می دانید پست هایی که حاوی دست کم یک تصویر می‌باشند از حیث سئو بهتر فعالیت می کنند؟ عکس و کلیپ این روزها به یک کدام از بخش های اصلی استراتژی بازاریابی محتوا تبدیل شده‌است . اگر چه محتوای دیداری هنوز نیز به عنوان مکملی برای محتوای متنی مسئله استفاده قرار می‌گیرد ولی استفاده از آن می تواند توجه مخاطب را جلب نموده و تاثیر گذاری محتوا را افزایش دهد .

خرید بک لینک طبیعی استراتژی

برای هر مطلبی که در وبسایت منتشر می‌کنید , دست‌کم یک عکس دلخواه بزنید . در‌صورتی‌که خودتان عکس ذی‌ربط را ندارید می‌توانید با سود از جستجوی عکس گوگل عکس های دارای ربط را کاوش کرده و سود فرمائید .
اینفوگرافی را فراموش نکنید . در یک اینفوگرافی ساده می توانید داده ها مفیدی را به سرعت و یاروهمدم با جذابیت به مخاطب منتقل کنید .
حتما تهیه و تنظیم ویدیو را در دستور کار خویش قرار دهید . امروزه با گوشی های هوشمند و نرم افزارهای ساده می بضاعت و توان براحتی کلیپ ساخت و در تارنما و شبکه های مردمی منتشر کرد .


9 - اهمیت ندادن به پخش و توزیع محتوا

راحت ترین راهی که می توانید با آن استراتژی خویش را به شکست بکشانید این است که پخش و توزیع محتوا را نادیده یا این که دست‌کم بگیرید . در حالتی که محتوای شما لا‌به‌لا مردم پخش نشود , مخاطبان چطور می‌توانند آن را ببینند؟

خوبتر است برای پخش و تکثیر محتواهایی که مهجور باقیمانده و مورد استقبال قرار نگرفته اند فکری بکنید . این کار مسلما در رسیدن به اهدافتان به شما امداد می کند .

استراتژی

خط مش های متعدد انتشار و پخش محتوا را نظارت و آزمون نمائید . کارایی خویش را به اشکال رسانه های ذیل تقسیم کنید :

رسانه های مبلغی ; که می بایست برای پخش اطلاع رسانی یا این که محتوای خود به آنها هزینه پرداخت فرمایید . نظیر رپورتاژ آگهی در بلاگ های معتبر دارای ربط و یا در همین کانال های تلگرامی و . . . و یا چه بسا نتایج مبلغی جستجوی گوگل
رسانه هایی که متعلق به خودتان است ; مثل سایت و شبکه و پیج خودتان در تلگرام و اینستاگرام و غیره
رسانه هایی که متعلق به دیگران است اما بدون هزینه می باشند ; نظیر شبکه های اجتماعی دوستان خوب و همکاران و از تمامی حساس تر و مؤثرتر مشتریان که در واقع به عبارتی تبلیغ دهن به دهان است و بیشترین فایده را برای شما خواهد داشت . همینطور انجمن ها و مجموعه ها . در این مورد روی وب سایت ها و رسانه هایی که تولیدها و سرویس ها شمارا انتقاد و باز‌بینی می کنند نیز می‌توانید حساب فرمائید .

کلیه این بخشها اهمیت یکسانی دارا‌هستند و برقراری تعادل دربین این سه بخش می‌تواند بخت توفیق شما‌را به حداکثر ممکن افزایش دهد .

در پایان این مبحث به‌این نکات هم دقت فرمائید :

مطلقا نباید از همگی پلتفورم های رسانه ای برای بازاریابی محتوا استفاده نمائید و مثلا هم زمان در سایت و فیسبوک و اینستاگرام و توییتر و تلگرام و غیره وقت و انرژی بگذارید . بهتر است با محاسبه مخاطبان و قالب هریک از این رسانه ها , مواقعی را که برای مورد و محتوای شما دلخواه خیس است انتخاب فرمایید . جایی که بهتر در معرض رویت کرد مخاطبان هدفتان قرار میگیرید .
نکته مهم دیگر اینکه یک بار پخش کردن محتوا کفایت نمیکند و بایستی اشاعه و تبلیغ آن را بارها و بارها تکرار نمائید .

همان گونه که دیدید بازاریابی محتوا ترکیبی است از ساخت محتوا , پخش مناسب محتوا , تعامل با مخاطبان و آزمودن و باز‌بینی جنبه های مختلف آن . چنانچه می پندارید تمامی این موارد را پشت راز گذاشته اید پس دیگر وقت آن رسیده که در استراتژی خویش , یک قدم جلوتر بگذارید . امید‌است‌ این مطلب برای شما موءثر بوده باشد و از آن‌ها برای رشد و بسط کسب و کار خود در عمل نیز استفاده نمایید .



:: برچسب ها : سئو , خرید بک لینک ,
ن : Greer Broch
ت : شنبه 30 ارديبهشت 1396
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)